8/04/2010

today 4hb...

aittt buruk benor nengok rabbit ni    
wuarghhhh, mngantuk betul meeting tadi. sungguh la kepala tak masuk satu benda. dari mula  kepala menerawang ntah pergi mana. haryani!!! hari ni 4hb, sungguh juga aku ter'LUPA'. boleh eh gitu. hmm. ke bermakna aku dah buang tarikh tu. Ya Allah aku benar2 lupa. masa meeting tadi sempat gak aku berangan angan ayam, ngeee pasni puasa pastu raya, pastu pastu hehe open house, makan-makan sana sini. bahagia! then i will start counting bape hari je tinggal. i was set on my mind, nak kumpul sebanyak kenangan before. esok no more pantai dah. tak pe2 aku dah tanam hajat lak, tak de pantai gunung ada hehe. what i do it just to make myself happy la. nak buktikan life w/out somebody pun boleh jadi juga. i will. kali ni hati dah betul2 kosong kot. wuarghhhh. nak nages boleh tak. 'Easier say then done' ahakss 

No comments:

Post a Comment