6/15/2009

spider - Buat Sang Puteri

Hilang mentari
Ada yang tinggal
Rembulan kegersangan
Yang meratapi Cahaya hujung malam di kala sunyi
Hilang kekasih
Ada yang yang tinggal
Pemuja kesepian
Yang melayani Puisi cinta buat sang puteri *
Pedihnya hatiku yang terguris
Kalau bisa terzahir ke nyata sini
Langit nangis Oh.... Oh......
Kerana dirimu dunia ku terlepas Kerana..
kerana kau ku bernafas
Kerana tanpamu semangat jadi tewas
Kerana.. kerana kau yang teratas...
Segala apa
Biarpun jiwa aku pertaruhkan jua
Asalkan saja Dikau bersama diriku selalunya
Kerana.. kerana kau ku bernafas Kerana..
kerana kau yang teratas...
Kerana.. tanpamu semangat jadi tewas Kerana..
kerana kau yang teratas...
p/s
ni nk cite skit psl lagu ni..dl aku mmg tk gemor gler ngan spider, minat < > je ar..tp once aku g karock ngan adik2 aku aritu..mcm ada spirit lak kat lagu ni..hmm dgr je tk ok kot. cuba korg dgr sambil tgk lirik..cam ada sst seh :) kekeke act! smlm aku g pasar dgr lagu ni tba2 cam semangat jek kuang3


No comments:

Post a Comment